Scrap till tusen ...

SPA I TYSKLAND.

Kategori: Allmänt

- Nu var det en evighet som jag senast skrev något....
....Detta var inte tänk så här =)     - Hm....
Det har varit otroligt mycket att göra just nu!
I helgen har vi ialla fall varit i Tyskland, ca. 4 mil från Berlin. Ett spa som var jättehärligt...Långt ute på landet. Tur att vi hade en GPS =) Vi kopplade av, badade och gick på massage. Naturligtvis blev det kortspel och Lasse blev Tysklandsmästare  Lite "irriterande"......FNISS.         - Vi besökte även Berlin!
            
Det var en betydligt trevligare stad än vad jag hade tänkt mig. Av muren fanns det dock inte så mycket kvar....Men, det fanns annat + en del shopping. Här var det inte jag som var värst (och jag skojar inte), utan det var Lena.....
Vi hade förövrigt en jättehärlig helg med mycket god mat, dricka och skratt (Lasses kortspel vill jag dock helst inte nämna).
Tyvär går en helg alldeles för fort och vardagen springer snabbt ifatt en.

På mitt arbete "promenerar" vi nu också tillsammans till Berlin...Vi är fortfarande i Danmark...
Om jag inte når dit, så har jag i alla fall vait där "BLINK".

Ha det gott  Kram Anette.
Kommentera inlägget här: