Scrap till tusen ...

Ägg-letning!

Kategori: Allmänt

Det har nu varit en tid sedan jag uppdaterade denna sidan - Tiden har helt enkelt inte räckt till...
- SKÄRPNING!

Scrappiz har i alla fall en ny skiss att utmana.










Jag bestämde mig för att  använda den till några av mina påskkort.
Årets äggletning startade med att de helt enkelt måste klä ut sig till  "påskkärringar", innan de fick startlappen!
Det var väl lite si och så med det....Fast kläderna åkte till sist på "FNISS".
Här kommer min skissutmaning:



- Så roligt vi hade det!!!

-  Jag tänkte att till nästa år får den börja som har målat sig bäst...
...Undrar om de går på det???
Tjejerna var säkert mycket glada att vi bor långt från vägen, in på en skafttomt =)

Hursomhelst, vi har haft en fantastisk påsk!
Och tänk, påskharen kom även till Ingemar och mig.
Vi fick en smartbox, så det blir nog ett besök på restaurang Retro i Malmö.

♥♥Anette♥♥

Kommentera inlägget här: