Scrap till tusen ...

Designteamet gör samma....

Kategori: Allmänt

Scraproom har haft en skisstävling......- Detta är ju min favorit "sysselsättning" för tillfälligt =)
Jag har naturligtvis även gjort den här skissen...
Här har ni min tolkning:



Titeln har inte jag kommit på , utan det var faktiskt Ingemar....
Jag kunde inte komma på någon, och han tyckte att jag skulle ta "Skönheten & Odjuret."..Fniss...Ja, ja...=)

- Det är egentligen lite tokigt...Jag bara visar upp bidrag till olika utmaningar & tävlingar.
Jag gör faktiskt andra LO också.
Kanske det beror på att man måste ladda upp bilder på olika gallerier, och då är LO redan "fixad".
Då kan man lätt lägga upp Lo i sin egen blogg...- Hm, jag ska försöka att skärpa mig =)

Jag har ju faktiskt glömt att skriva att jag vann yttreligare en tävling på Svensk Scrapbooking.
Forumet röstade fram mig på Dilorfs LO-skiss!
Jag känner mig rätt stolt att faktiskt vinna två av deras tävlingar...
...av 14 stycken!!!

Förövrigt har jag haft en hel del tid för mig själv denna veckan.
Ingemar har hjälpt Madeleine & Jonathan med sin båt...
...och det är mycket jobb!!!!!
Den ska sjösättas den 18/7 på min födelsedag, och de har så mycket kvar....- PUH!
 Jag måste visa foto från detta =)

♥♥Anette♥♥
Kommentera inlägget här: