Scrap till tusen ...

Scrapaddicteds sista skiss under sommaren.

Kategori: Allmänt

De kommer nu att göra ett uppehåll under sommaren, men jag hoppas att de kommer tillbaka.
Här kommmer i alla fall min tolkning:



Fotot har Ingemar tagit senast när vi var i Peking på Pärlmarknaden.....
- "Ja, pruta är fantastiskt roligt"....."Fast, det tar sin lilla tid"....  =)

En annan rolig sak  är att jag vann Mickes Lo-skiss på Svensk Scrapbooking.....- HÄFTIGT!
Jag gjorde totalt 9 Lo.
4 Lo utsågs av teamet och 5 Lo fick man rösta på.......
Teamet har röstat färdigt och snart får jag reda på den andra röstningen....-"SPÄNNANDE".....
♥ De ordnade verkligen en härlig CC ♥

Förövrigt så har jag suttit och "bloggat" lite under f.m och plötsligt stötte jag på de här....
.....- Två ursöta mjölktänder!
- Visst är de läckra!!!!!

Ha en fortsatt härlig lördag!
♥♥Anette♥♥
Kommentera inlägget här: