Scrap till tusen ...

Studiedag på ven!

Kategori: Allmänt

Den 31 maj hade vi en otrolig dag här...

Väderprognosen var väl inte den bästa.
Vi var alla "fulladdade" med kläder för alla väder..."BLINK".
Detta visade sig att det var en överkurs, med tanke på att vädret blev perfekt =)

Hursomhelst så gjorde jag denna LO i veckan...
..Och fortfarande blir jag helt "fnissig" när jag ser på korten!
Det är extra roligt att göra det när man har fantastiska minnen från någonting:

Det blev en dag som var fartfylld, fnissig, härlig och emellanåt lite "hysterisk"!
Alla som var där vet vad jag menar =)
När Gyatrollet har studidagar....- Ja, då kan allt hända!

Just nu är jag i full gång med att planera vårens studiedagar.
Det kommer att bli 2 stycken!
Jag kan också lova att detta kommer att bli fantastisk!!!!!
Den lilla " bomben" kommer jag att släppa inom det närmaste *s*...
...några vet redan....oups....

Nu blir det Malmö Festivalen med Auli & Eva.
Auli kommer nog också att bli lite överraskad denna dagen....
Hon som egentligen inte hade tid med oss =(
Fast å andra sidan är hon inte svårövertalad =)

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2010-09-17 | 17:47:04

    Vilken härlig dag vi hade på Ven.Och visst blev Auli överraskad på Malmöfestivalen. Men du Anette- när kommer det något nytt på den här bloggen?!!!

    Ha en trevlig helg. Kram

  • Anonym säger:
    2010-09-19 | 16:03:35

    snart....=)

  • Eva säger:
    2010-09-20 | 17:22:45

    Ser jag fram emot

Kommentera inlägget här: