Scrap till tusen ...

Bloggparty utmaning nr.2.

Kategori: Allmänt

Det är för mycket att "stå" i just nu....
Jag hade tänkt mig att vara med i många utav utmaningarna!
- ACK, vad jag bedrog mig =)
Jag har i alla fall hunnit med en till.
Det är en utmaning från Lilo.
Hon har en skissutmaning:


Min tolkning av skissen kommer här:


Vilken härlig utflykt vi hade här.
Jag  fnissar när jag ser plastpåsarna på fötterna.
Det finns inga som kan sälja så som kineserna.
De lyckades övertala  oss att ha dem på fötterna, för att inte bli blöta =)
Jag kan bara intyga att de inte behövdes....
....Vi borde ha tittat på guiden - Han hade inga =)
Hur som helst så har en liten kinesdam "tjänat" 2:- av oss på detta....och hon blev lycklig!
....Men, det kan det ha varit värt
- Ha en fortsatt skön söndag!

♥♥Anette♥♥

PS. Jag fortsätter med allt mitt ståhej.....
.....Och jag hoppas att jag hinner med en till!

KOMMENTARER:

  • Lilo säger:
    2010-05-16 | 19:15:59
    Bloggadress: http://liloscrap.blogspot.com

    Ha ha ha... Och om inte annat har du ett extra roligt foto nu när du scrappade. Påsar på fötterna, he he he. ;) Layouten är ialla fall jättefin!!! =)

  • Eva säger:
    2010-05-19 | 20:17:56

    Jag gillar verkligen de röda tossorna, något för fötterna på jobb kanske

Kommentera inlägget här: