Scrap till tusen ...

Nu händer det något här....=)

Kategori: Allmänt

Det har varit otroligt mycket att "stå"  för tillfället.
- Men, här kommer det i alla fall en ny LO:


Det var från Madeleines & Jonathans långsegling.
Vi körde över till Danmark för att hälsa på dem.

Efter mycket  felkörningar lyckades vi till sist hitta hamnen =)
Här har man nämligen inte bara en hamn, utan ytterligare minst två till...
...För de besökte vi.


Det ska nu i alla fall bli skönt att hösten närmar sig, så att det förhoppningsvis blir lite mer scrappat.
Jag har saknat det nu under en tid....
....och förhoppningsvis om någon/några veckor startar jag upp igen.

Jag är ju även anmäld till tappa.se med mitt arbete.
- Det tar ju också en del tid...- Hjälp, vad vi går!
Men, det är roligt, och frisk luft behöver vi alla + att det "kanske" försvinner något kilo =)

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2010-10-05 | 15:46:59

    Vilken somrig LO. Kul med något nytt här. Men hur ska du hinna med att scrappa, nu är det ju bara steg som gäller. Fast känner jag dig rätt är du snart i mål.

  • Christina säger:
    2010-12-07 | 15:32:29
    Bloggadress: http://scrapkammaren.blogspot.com

    Superfin LO!!

Kommentera inlägget här: