Scrap till tusen ...

Sommartävling nr.2

Kategori: Allmänt

Det skånska vädret har ju faktiskt gjort att man med gott samvete har kunnat  scrappa .

Hursomhelst...
På Mollys srapbookings utmaning nr.2 skulle man bli scrapinspirerad av en Odd Molly klänning.
Jag har tagit fasta på färgerna. Det blev en Lo med mycket vitt i bakgrunden.
Härefter har jag tagit upp färgerna (dock inte lila).
Mina papper från månadskitet passade utmärkt!

Så här blev den:






Detta är bilder från StAnton....När Malin försökte sig på att åka snowboard....

Dessa papperna tycker jag är så fina till vinterbilder.
Jag har precis blivit prenumerant på Mollys scrapbookings månadskit.
Det är verkligen jätteläckra papper och jag är så nöjd!
...och snart kommer nästa paket =)

Detta var näst sista utmaningen....Oj, vad tiden går undan.

Nu väntar jag mig ialla fall lite sol imorgon!

PS. Tusen Tack till Auli & Eva som gjorde tisdagen så trevlig!

PS IGEN. Plötsligt såg jag att mina rub-ons längst ner (se: försiktig) har "trillat" bort.
Här trodde man att man var färdig....
- Nä, det var bara till att leta upp en tuschpenna och fylla i "Fniss".
Jag kommer dock ej att ta ett nytt foto =)

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva Larsson säger:
    2011-08-05 | 18:09:00

    Jag gör gärna dina dagar trevliga,eftersom du gör mina trevliga!

Kommentera inlägget här: