Scrap till tusen ...

Svensk Scrapbooking Midsommar Crop del 3.

Kategori: Allmänt

Jag har nu gjort ytterligare gjort två lo.
Den första är en extra skiss från Kristinas.
Svensk Scrapbooking gjorde även en tävling för alla som ville göra egna skisser.
Den här skissen vann, och det förstår jag =)



Kortet är taget från matvandring med förskolan.
Regnet "hängde" i luften. Väderlekstjänsten hade varnat för stormvarning 1.....
....Som tur var så klarade vi oss!
Detta innebar att vi fick gå hela sträckan på 7 km, annars hade den kortats av till 4 km.
- Lycklig blev jag!!!
Jag har nämligen redan gått 4 km sträckan.


Lo nr 2 har jag gjord efter Annas LO-skiss:



Korten är taget från Tv tornet i Peking.
Tornet är 405 m. högt, men man kan bara åka upp till 238 m.
När vi skulle åka ner, så var vi tvugna att stanna på våningen under.
Där hade de en utställning + shopping....
...."Typiskt kineser". De gör allt för att få oss till att shoppa =)

♥♥Anette♥♥
Kommentera inlägget här: