Scrap till tusen ...

Svensk Scrapbooking Midsommar Crop del 4.

Kategori: Allmänt

Nu var det dags igen för mina 3 sist Lo.....

Alla som känner mig vet att jag förr alltid drog upp mina Lo och ändrade dem hela tiden.
- Det har gått bättre och bättre =)
Men, nu har jag varit ute för det igen....

Jag gjorde först den här:



Trots att jag blev missnöjd, så blev den ännu sämre när jag fotograferade den =(
Jag gjorde som sagt ett nytt försök, och här kommer den:



Kanske lite bättre, men jag är inte helt nöjd med den ändå.....
Men, jag kommer inte att dra upp den en gång till =)
Hursomhelst den vänstra Lo är Morfens skissutmaning och den högra är Ankis skissutmaning.
Bilderna är tagna från Kinesiska muren.
Man tog liften upp och rodel ner - SKITHÄFTIGT!!!!


Min sist Lo är från Jejas lo skiss:



Bilderna är från en demonstration i Peking, Fabrik 798. - Ett konstnärsområde.
Vi möttes utav detta när vi kom fram.
Efter några timmar löste polisen upp demonstranterna och....det hördes.
- Ingen hörs så bra som en förbannad kines =)

Detta var mina sista Lo för Svensk Scrapbooking.
Jag har faktiskt även gjort 3 kort, och de kommer jag att lägga ut under e.m...

♥♥Anette♥♥
Kommentera inlägget här: