Scrap till tusen ...

Jag är tillbaka =)

Kategori: Allmänt

Efter lång tid så har jag börjat att scrappa lite igen.
Det är inte så att jag inte har haft lust, utan min lediga tid har varit fullt uppbokad.

Jag hoppas i alla fall att jag kan komma igång nu igen.......
I helgen var jag och Gabi på JP hobby.....
....- Så kul!

De hade två olika skisser, och jag hann med båda.
- Detta var mer än vad jag förväntade mig.
Här kommer den första:


Alma som var helt "stirrig" när hon såg tomten i trädgården.



Min andra Lo är en på Madeleine & Jonathan....
....Det roligaste med den här var att jag  vann!!!!
1:a priset.....Jag blev riktigt stolt......- Det måste man få vara...... =)
Här har ni den:



 Mina Lo blev inte helt bra när jag fotograferade dem.
Jag tar alltid min kort utomhus.....och det passade inte idag med en halv meter snö utomhus.
- Men, bättre än inget =)

Jag påbörjade även min 3:e lo.
Den kommer in i mitten/sliutet på veckan....Hoppas jag!

Trots allt så är det roligt att vara tillbaka igen...
- Men, jag hade nästan glömt mitt lösenord och hur man gör "Fniss" ......Med andra ord så ska man inte vänta för länge.
Det var verkligen en trevlig träff som JP hobby hade ordnat......
...och vi fick faktiskt lite mersmak! Vi kommer säkert fler gånger....
- TACK FÖR DET!

- Ha en nu härlig vecka framför er....Det ska jag ha.....Förhoppningsvis med lite scrap!

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2010-02-01 | 17:17:45

    Kul att du är tillbaka. Grattis till vinsten! Härliga LO. Vilket gulligt kort på Alma, hennes blick säger allt.Ha det bra.Syns imorgon.

Kommentera inlägget här: