Scrap till tusen ...

Här kommer del 2 från julafton.

Kategori: Allmänt

Det har faktiskt scrappats lite  grann mellan varven.
Jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med detta nu.
Kommer man bara igång så.....

Lite längre ner på min blogg kan man se Alma på julafton.
Jag fortsatte sedan med Nils, och det blev "nästan" en dubbel Lo.....


Tillsammans ser de ut så här:


De fungerar rätt bra tillsammmans, eftersom det är samma papper från Pinkpaislee.

Till en helt annan sak.
Solen strålar ute och det känns som om våren är på g....
...- Ja, man vet ju inte ikväll kan det ju snöa.
I vilket fall som helst vill jag att det ska bli lite varmare.
Nu är jag också på väg till att åka på en shoppingtur med "bästa" Jenny!
Vi har alltid så roligt ihop....och det förhöjer vårkänslorna ännu mer!
....Det gäller bara att hålla i plånboken...."Fniss".....

Mot Borgeby......
PS. Hej till dig Eva.....=)

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2010-03-04 | 18:51:23

    Så kul med lite nytt på din sida. Blusen från shoppingturen är mycket söt,fast vissa tror att du har flickbrus. LO blev mkt fina tillsammans , man tror att du gjort dem samtidigt.Ha det bra!

Kommentera inlägget här: