Scrap till tusen ...

Sommartävling nr. 5

Kategori: Allmänt

På utmaningen nr 5 skulle man inspireras av en video, låten, texten ... Man fick välja själv.
Mitt stora problem var att ljudet inte funkar just nu på min data =(
Däremot inspirerades jag av dem mörka videon och spelningen.
Se videon på Mollys scrapbooking, så kan kanske du kan höra ljudet =)...
...Har jag en förfärlig tur, så passar det också min LO..."Fniss".

Jag hittade i alla fall ett kort på Malin & Elida när de jobbade på nattklubb i vintras...



Här kan du se hur jag tolkade videon:


...The Kandahar girls!


Inte så lätt utmaning för mig...Men, det är det som är så roligt med detta....
- Man måste ibland "tvinga" sig till att tänka lite annorlunda...- HÄRLIGT!
Nu har jag 2 utmaningar kvar.....

♥♥Anette

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2011-07-12 | 20:44:14
    Bloggadress: http://jok96.blogspot.com

    Vikken fin LO du gjort, den tilltalade mig massor.

Kommentera inlägget här: