Scrap till tusen ...

Skissutmaning med twist.

Kategori: Allmänt

- Ja, detta innebär att man följer en skiss + att det ska innehålla något rosa, bling och spets.
Min Lo blev så här:



Man kan väl se "blinget" efter texten....
...Rosa är det på pilen ner till båten (fast på bilden ser det rött ut...)

Rosa, bling + spets är kanske inte det jag hade valt till dessa bilderna.
Men, jag tror inte att jag fick den för "tjejig".

6 olika Lo har jag hunnit med under denna helgen och nu känner jag mig nöjd =)
- Det har varit en rolig CC, och många bidrag som andra har gjort är jättefina!
- Nu väntas det "Bloggparty" den närmsta månaden....JIPPI!

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Karin / essmo säger:
    2009-08-31 | 21:13:16
    Bloggadress: http://essmos.blogspot.com/

    Vilka superfina bidrag du har gjort till croppen! Välarbetade å kanonfina! =)

Kommentera inlägget här: