Scrap till tusen ...

Mina två sista bidrag till "Kalaset".....

Kategori: Allmänt

Denna Lo har jag gjort efter Neliz kort till en Lo lift:



Jag hade egentligen inga kort till den här LO.
-Vilken tur att facebook finns...
....I Madeleines fotoalbum hittade jag detta kortet på henne & Jonathan när de var på Gran Canaria.
Ett kort som passade mig.
- Tack Madeleine...Nu blev du nog förvånad =)......Ibland är du ju här inne och "snokar" =)



Nästa Lo kommer från Annas LO- Lift:
"Man kan inte riktigt säga att jag har liftat färgerna"....
....Min är ganska "grå" i förhållande till hennes =)
Å, andra sidan tycker jag inte att starka färger passade med mina kort.
Ibland är det bara så... 



- Ja, nu har jag arbetat färdigt med detta "kalaset".

Nu väntar skissen på JP Hobbys veckoutmaning...Ingen vila här inte =)

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Charlotta säger:
    2009-10-22 | 19:45:13
    Bloggadress: http://happieart.blogg.se/

    Hej !!



    kul o se att det är fler än jag som har båt-tema på sina layouter s, sen vill jag passa på o säga att du gör väldigt fina grejer !!!



    //Charlotta

Kommentera inlägget här: