Scrap till tusen ...

Julen 2009

Kategori: Allmänt

- Ja, det känns som en evighet sedan vi var där!

Våren är på g och vintern är helt borta.
Det känns inte så roligt att scrappa om vintertiden nu.....
....Jag skulle helst vilja göra något lite somrigare.
Här kommer i alla fall en jul Lo på mina tjejer....
....som väntade på sina julklappar:

Malin var lite upprörd för hon fick vänta så länge....Fniss.

Nä, nu väntar en kurs på mig....
....och det ska bli roligt! - Säkert jättebra!
Kvällen fortsätter sedan med ekologiska krämer - Intressant.
Det är härliga Monica med sitt nya projekt!
Efteråt blir det nog lite vin och lite till, och lite till....
....Det tror jag att många behöver på Gyatrollet idag =)
- En "jobbig" vecka är nu snart slut.......

Må så gott.
♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Eva säger:
    2010-04-18 | 12:07:17

    Vad kul med lite nytt på din sida. Härlig min Malin har. Kvällen blev mkt trevlig med Monica och vin. Mer sånt.Kram Eva

Kommentera inlägget här: