Scrap till tusen ...

Bloggparty utmaning nr.1.

Kategori: Allmänt

Allt om scrapp har nu startat upp ett bloggparty igen.
- SUPERKUL!!!
Där finns dessutom många skisser....Härligt!
- Min"favvo" grej!
Först ut har jag börjat med en skissutmaning hos Helen:


Hon hade dessutom en liten twist:
Man måste ha med minst en fågel av något slag, något stämplat och något sytt.
Sedan kunde man lägga till vad man ville, men inga blommor.
Ganska klurigt.....Jag som älskar att dekorera med dessa =)
Det var många gånger som jag fick tänka till =)
Hur som helst.....Här kommer min LO:


Cirkeln har jag sytt, man kan hitta tre fåglar och jag har använt stämpeln: "You & me".....
...Och man kan inte se några blommor =)

Bilden är tagen i April när vi besökte en teodling i kina.
- "Oj, vad jag längtar tillbaka"!

- Nä, mot nya utmaningar........

♥♥Anette♥♥

Kommentera inlägget här: