Scrap till tusen ...

Arkivet har en härlig Augusti månadsskiss....

Kategori: Allmänt

Under sommaren har jag verkligen bloggat runt på olika sidor....
...Och verkligen samlat på mig en del skisser..."Fniss"...

Nu i början av augusti visade Arkivet en skiss som tilltalade mig =)

Den såg ut så här:

När vi var i Polen och firade mamma/mormor/farmors  70 års dag....
...Så tog jag ett roligt kort på lilla Alma (5 år), som trodde att vår Malin (20 år) hade osynliga strumpbyxor.
Alma & hennes lillebror ville inte ha tröjor på sig, och då frågade Alma varför inte Malin hade strumpbyxor...
- "De är osynliga", svarade hon.....
Oj, vad Alma kände på Malins ben...
Där det naturligtvis inte fanns några strumpbyxor..."Fniss"...


I vilket fall som helst så blev den så här:


....Och hon var tvungen att känna snabbt, eftersom vi stod vid ett övergångställe =)


PS. "Ja, nu är man också tillbaka till jobbet"!
Det är helt otroligt hur snabbt man kommer in i verksamheten igen!
Fast å andra sidan så tror jag inte man kan bli så välkommande som på Trollebo...
...Barnen fullkomligt "stormade"  en med kramar....- HÄRLIGT!
+ Alla mina härliga ♥♥♥ kollegor ♥♥♥...


♥♥Anette♥♥

Kommentera inlägget här: