Scrap till tusen ...

Kitutmaning hos Mollys Srapbooking.

Kategori: Allmänt

Jag berättade tidigare att jag har blivit månadsprenumerant hos Mollys.
Augustis kit har nu kommit och utmaningen var att skapa efter en av Momas skisser.
- JÄTTEROLIGT!



Skissen såg ut så här:


Jag har beställt utav shabby chic kitet, och det verkar passa mig perfekt!
När det "damp" ner i brevlåda, så var det bara till att "starta" upp...- HÄRLIGT!

Min Lo blev så här:




Moma gör verkligen många härliga skisser som jag har gjort...

Den här Lo är från Stockeboda gård.
Efter det att vi hade ridit islandshästar, så var det skönt att vila "bakarna" i badtunnan =)

- Vi hade verkligen en trevlig helg här!
De här helgerna uppskattar jag otroligt!
- Nu närmar sig också "jobbet"...Det blir säkert jätteroligt att börja...Men, nu känns det tungt....
♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: