Scrap till tusen ...

Sketchythursdays har nya skisser varje torsdag!

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig tidigare varit med och lämnat någon skiss på en amerikansk sida...
...- Men, varför inte?
Bara jag lyckas klara av det...Vi får väl se =)... "Fniss"...
(PS. Jag tror att jag lyckades, och så många som har laddat upp sina fina LO....)

Sketchythursdays har otroligt många skisser som jag faktiskt har gjort några gånger!




Den här veckan visade de i alla fall den här fina skissen:


Här kan ni se min "tolkning":


En LO från vår fantastiska helg när vi red islandshästar...och det kommer fler =)




- Nu har jag också börjat arbeta efter semestern, och det är så roligt att träffa alla kollegor!
Bara det att få höra vad alla har gjort när de har varit lediga osv....
... + Alla härliga  kramar som man får av alla underbara barn på jobb!

- Helt FANTASTISKT att vara så välkommen =)
- Love it!!!!

♥♥Anettte♥♥

KOMMENTARER:

  • Julie Tucker-Wolek säger:
    2011-08-17 | 00:26:38

    Loveeeeeeee this!! GORGEOUS photos, and loving the flowers and cardboard! Thanks soooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):)

Kommentera inlägget här: