Scrap till tusen ...

Sommartävling!

Kategori: Allmänt

Tänk, jag kom nästan inte ihåg mitt lösenord....
...Jag tror jag behöver använda min blogg  lite oftare....

Hursomhelst så är det semester nu, och många bloggar har tävlingar.
Jag tyckte att Mollys Scrapbooking hade 5 roliga utmaningar.
Min första utmaning var till nr 4: Man skulle bli inspirerad av filmaffischen:



Här kommer min tolkning:


Jag tyckte att färgen passade min Lo utmärkt.
Malins ögon och hennes skjorta passade utmärkt.
Texten till höger tyckte jag också passa mig perfekt...
...Den var riktigt rolig att göra!


Bilden är från vår sista dag med Malin i St:Anton...
...Fast, efter 8 veckor åkte vi ner igen...
- Nu är hon förhoppningsvis hemma ett tag!

Tjingtjingeling!

- Nu kanske det börjar hända lite här...

♥♥Anette♥♥

KOMMENTARER:

  • Lilo säger:
    2011-07-07 | 20:10:20
    Bloggadress: http://mollysscrapbooking.blogspot.com

    Hur fin som helst!!! Gillar allt med din layout. Nu kommer jag smyga runt lite här och kika på vad mer du gjort! =)

  • CarpeDiem säger:
    2011-07-09 | 14:49:50
    Bloggadress: http://www.livskraft-carpediem.blogspot.com

    Åh så snygg! Älskar färgerna och de olika typsnitten. Särskilt "Malin". Vad heter det alfabetet? Antar att det är stans?

  • eva larsson säger:
    2011-07-15 | 11:24:31

  • eva larsson säger:
    2011-07-15 | 11:26:52

    Härligt med lite nytt här. Du är så himla duktig.Jag vinkar klockan 9. Kram

Kommentera inlägget här: