Scrap till tusen ...

Skiss #306 Elise 9 månader + en härlig överraskning

Kategori:

Hejsan Hoppsan 😍
 
Denna veckas skiss var härlig att skapa till!
Den gav utrymme för min "fyrkantighet" och ett roligt skapande.
 
Lilla Elise har nu precis blivit 9 månader och Malin lade ut två kort den dagen.
Ett med henne & Elise och det andra på henne när hon var gravid i nio månader.
Tyvärr, tog jag kortet på LO när det var mörkt ut så kvaliten på bilden är inte det bästa =)
Här har ni den:
 
 
Jag måste även få berätta om en häftig händelse:
Häromdagen fick jag ett meddelande från Anneli, Veckans skiss.
De undrade om jag ville vara med i deras Team. Vilken överraskning och jag svarade natuligtvis ja till detta fina erbjudande. Det ska bli så roligt att få vara med 🖤Jag längtar till januari 🖤
Otroligt spännande och lite nervöst 
 
Jag har haft funderingar tidigare till att söka när man har annonserat efter nya team medlemmar... men jag har varit "feg". - Men, nu kör jag... 
 
Ha en fortsatt fin vecka!
Ps. imorgon är det exakt en månad kvar till julafton 😄
 
🖤🖤Anette 🖤🖤
 
 
Kommentera inlägget här: