Scrap till tusen ...

# skiss 300 "Bad"

Kategori:

Hejsan svejsan.
 
En vecka fullkomligt "rusar" iväg 😅...
Så nu var det dags att lägga ut veckans skiss igen som denna vecka såg ut så här;
 
 
Det tog rätt lång tid att få ihop mina papper denna gång. Förmodligen färger som jag inte brukar ha som jag gärna ville ha med... det gröna...en grön färg på en av leksakerna som Elise hade i badkaret..och den gröna färgen är speciel 😳
 
Det slutade med att det i storts sätt blev någon enstaka dekoration som blev grön =) ...
...typ två stycken och inga papper...endast det som ligger som bakgrund bakom fotot och som nästan inte syns...
 
 
Här kommer min tolkning;
 
 - En underbar badbild på Elise!
Redan så stor och hon älskar att bada!
 
- Tack för titten 🖤
 
Ha en fortsatt härlig söndag!
 
Anette
 

KOMMENTARER:

  • Ann-Sofie säger:
    2020-10-11 | 22:11:34

    Jag tycker du fick till det jättebra. Snyggt med det gröna det lyfter hela LOn. Kram Annzo Veckans Skiss

Kommentera inlägget här: