Scrap till tusen ...

#skiss 295 - Bröllopsnatt

Kategori:

- Då var det äntligen dags för veckans skiss igen 🖤
 
Så Här såg den ut:

Det har ju tagits en del kort denna sommar... Så det var bara till att välja och "vraka"...och det blev såklart på Elise.
Hon skulle döpas i april men det blev framflyttat till augusti p.g.a. Covid-19
 
När vi kom fram till Falsterbo kyrka förstod jag, även om jag hade det lite på känn, att Malin & Rasmus samtidigt skulle gifta sig 
 
- Vilken dag detta blev!
 
(Det kommer säkert fler Lo på brudparet framöver...)
 
När middagen var klar åkte hela familjen taxi in till MJ:s hotell i Malmö för övernattning.
Detta kortet fick jag när de hade kommit fram och som jag nu har gjort min LO med.
  
På bilden har hon klänningen som hon hade på sig efter dopet - Lilla prinsessan!
Det är mycket sällan eller rättatre sagt aldrig som jag dekorerar med guld...Men, det passar verkligen vid detta tillfälle.
Fler bilder från bröllopet kommer framöver....
 
Må så fint
 
🖤🖤 Tjingeling 🖤🖤
 

KOMMENTARER:

  • Piglet säger:
    2020-09-17 | 10:52:13
    Bloggadress: http://Http://pysselsystrarna.se

    Vilken liten sötnos! Jättefin layout, du har rätt i att den passar med guld :D

Kommentera inlägget här: