Scrap till tusen ...

Skiss #297 med Madeleine & Patrick

Kategori:

Nu var det dags för höstens första förkylning.
 
I över en vecka har den hållt på....Dock inte covid-19, eftersom jag har testat mig.
Tyvärr, får man inte gå tillbaka pga. av att man kan smitta de andra 🤧
Jag slipper dock de 48 timmarna som jag skule ha karens innan jag kan gå tillbaka - Skönt!
 
Så nu fanns det tillfälle till att skapa i lugn och ro till Veckans skiss.
Den så ut så här;
 
Denna gång hann jag faktiskt med att tolka skissen två gånger 
Det är inte ofta det händer...
 
Först blev det en Lo med Madeleine och Patrick;

De var så här fina på Malin & Rasmus dop & bröllop.
Tyvärr, hann jag inte att fotografera dem denna dag så vi fick göra det helgen efter.
Vilken tur att vädret var lika fint den helgen =)
 
Denna Lo är med i veckans skiss (tror bara man får lömna in en...).
 
Nästa Lo är på Lilla Elise som nu har börjat förstå detta med att kunna krypa;
 
 
Hon är verkligen på gång och det tar nog inte så lång tid innan det går undan 🖤
 
På denna skissen har jag vänt på den istället. 
Roligt att kunna tolka den på två olika sätt.
 
- Nu hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande och komma igång igen som vanligt.
 
🖤🖤TJINGELING 🖤🖤

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2020-09-27 | 17:59:00

    Kul att du gillar skissen så mycket att du tolkar den två gånger. Båda tolkningarna är så fina. /Annzo Veckans Skiss

Kommentera inlägget här: