Scrap till tusen ...

CC hos Svensk Scrapbooking!

Kategori: Allmänt

Detta har jag väntat & längtat efter länge....
...- Tyvärr, har "huset kommit emellan".

Det har varit mycket målande och "donande" den sista tiden!

Trots det har jag hunnit med två LO.
Först ut har vi skissutmaningen nr 1.

Så här såg den ut:

Min tolkning blev på detta sättet:

Nu i September var vi ytterligare ute på en utflykt med geocaching.

Fast, först var vi på äpplemarknaden i Kivik.
Där handlades det lite korv, salt, päron, äpple.....
- " Ja, där är fantastiskt härligt"!!!!


Nu vidare till Lo nr. 2.
Det var skissutmaning nr. 2.
Den såg ut så här:



Min skisstolkning blev så här:


Detta var även en Lo från denna dagen.

Trots allt är jag ganska nöjd att jag hann med två utmaningar!
Snipp, snapp, slut så var denna helgen slut!

Todelooo
♥♥Anette♥♥
Kommentera inlägget här: